Волшебната Карела во Борба Против Болестите… ШТО ВЕЛАТ ЕКСПЕРТИТЕ ЗА ДЕЈСТВОТО НА КАРЕЛАТА…?

Карелата ( Горка Диња – Momordica Charantia ) има многу имиња. Во Пакистан, Индија и меѓу другите Азиски земји, позната е под името, Карела. Во земјите во кои се говори англискиот јазик, позната е под името горчлива тиква или горчлива диња. Оваа крставица, со интересен изглед е популарна поради своите различни здравствени придобивки и нејзините предности во конзумацијата во однос на другите зеленчуци.

Според различни извори, нејзините бенефити се извонредни, а според различните извори има 10 до 15 силно нагласени здравствени придобивки.
Според, магазинот Health Benefits of Eating
( http://healthbenefitsofeating.com/fruit/15-health-benefits-karela/ ) петнаесетте главни здравствени придобивки се:

Клучните Својства на Карелата:

#Здравствена придобивка 1: Антиоксидантни својства

Според своите анти-оксидантни својства, карелата се бори против слободните радикали со заштита на здравите клетки од штетата предизвикана од слободните радикали. Карелата го зајакнува имуниот систем и ги уништува слободните радикали.

#Здравствена придобивка 2: Респираторно здравје

Карелата го промовира здравјето на респираторниот систем, а особено проблематиката на асматичните напади. Го ослободува телото од хроничното кашлање, ја отстранува акумулираната плувачка во респираторниот тракт и во белите дробови.

#Здравствена придобивка 3: Одлична во совладувањето на дијабетесот

Благодарение на карактинот ( charactin ) и момордицинот ( momordicin ), кои се супстанци од суштинско значење во карелата, дијабетичарите може да најдат спас во регулирањето на повишениот шеќер во крвта. Овие две супстанци се корисни антиоксиданти за нормализирање на крвниот притисок, како и заштита од несакани компликации од дијабетесот. Двете гореспоменати супстанци во себе содржат растителен инсулин познат како полипептид-Р, кој дејствува како инсулинот створен во панкреасот. Независно дали ќе одлучите да конзумирате карела или ќе пиете екстракт од нејзе, состојбата на дијабетичарот може да се промени, особено кај оние кои страдаат од Дијабетес Тип 2 и од состојба на токсемија.

#Здравствена придобивка 4: Анти-канцер својства

Сокот од карела е откриено дека е многу корисен во намалувањето и уништувањето на клетките кои предизвикуваат леукемија. Го стопира нивното распространувањето и со тоа ја зголемува шансата за заздравување.

#Здравствена придобивка 5: Борба против Вирусите
ХИВ вирусот кој предизвикува СИДА Протеинот глико-протеин бета-моморкарин во Карелата помага во спречување на синтезата на макромолекули кои се наоѓаат во спленоцитите, клетките на туморот и ембриосите. Ја стопираа прогресијата на ХИВ вирусот со деактивација на рибозомите и нивната функција поради запирање на понатамошната инфекција.

Корисни Линкови:

Карелата Таен Лекувач

Антивирусниот протеин на Карелата

Другите Здравствени Придобивки се:
#Здравствена придобивка 6: Здравје на кожата

Хемискиот серум во Карелата е корисен во борба против брчките и акни. Серумот во себе содржи анти-воспалителни и анти-бактериски својства и со тоа има својство да ги ублажи претходно наведените проблематики.

#Здравствена придобивка 7:
 Дигестивно здравје

Карелата помага во производство на дигестивни ензими, кои го потпомагаат здравото функционирање на дигестивниот систем.

#Здравствена придобивка 8: Управување со тежината
Како плод со многу ниски калории, Карелата помага во процесот на недобивање на тежина и одржување на тежината.

#Здравствена придобивка 9: Го забрзува заздравувањето
Со потпомагање на правилната циркулација на крвта, Карелата овозможува раните да зараснат побрзо и асистира во превенцијата на инфекции од истите тие рани.

#Здравствена придобивка 10: Превенира опстипација
Карелата е прекрасен лек за опстипација. За разлика од другите лекови кои може да предизвикаат диареја, Карелата не предизвикува вакви реакции, а ве ослободува од ваквата состојба.

#Здравствена придобивка 11: Ги третира нарушувањата на крвта
Токсемијата предизвикува чешање кои заедно со проблемите на крвта се вообичаени крвни нарушувања. Карелата е корисна во третирањето на овие состојби.

#Здравствена придобивка 12: Зголемување на енергијата

Откриено е дека Карелата може да го зголеми нивото на енергија и издржливост на организмот.

#Здравствена придобивка 13: Здравје на очите
Благодарејќи на големата количина на бета-каротин во Карелата, помага во ослободување на окото од проблеми со очите, како слаб вид и макуларна дегенерација.

#Здравствена придобивка 14: Ја олеснува проблематиката од гихтот
Поради својата моќ на детоксификација, Карелата ги отстранува токсините во крвта и ја подобрува крвната циркулација. Како резултат на тоа, доаѓа до намалување на болките од гихтот.

#Здравствена придобивка 15: Ги третира проблемите на раните
Карелата го забрзува процесот на заздравување на раните, кога е директно нанесена на нив. За потребите на истражувањето од др. Френк Шаленбергер М.Д., кој специјализирал во областа на третмани за подмладување и алтернативна медицина во Невада Центарот за алтернатива, препорачува на своите пациенти да конзумираат Карела, како и во борбата со ракот на панкреасот. Тој секогаш претпочитал природни лекови, наместо класична медицина и верува дека тие можат да го инхибираат растот на клетките на ракот. Тој дошол до заклучок дека, оваа горка диња е најдобар природен лек за тоа.

Извор:

Health Benefits of Eating

( http://healthbenefitsofeating.com/fruit/15-health-benefits-karela/ )

Извор http://www.healthyfoodstyle.com/this-one-plant-kills-cancer-and-stops-diabetes-plus-more/ Ратна Б.Реј, Д-р Професор на Одделот за патологија на Универзитетот во Сент Луис е убеден дека Екстрактот од горчлива диња, може да се користи како додаток во исхраната за превенција на ракот на дојка. Во Студијата објавена во 2010 год., се опишани истражувањата кои се спроведени од тимот на Др.Реј и спроведените Витро експерименти, со користење на Екстрактот врз клетките на ракот на дојка и основните човекови млечни епителни клетки. Истражувачите откриле дека горчливата диња значително го забавила растот на клетките на ракот и нивната делба. Што е уште поважно, тие откриле дека Екстрактот од карела предизвикал ракот на дојка да се самоуништи.

Според, Научниот Дејли извештај, истражувачите користеле неколку линии на клетки на рак за да се спроведе следењето на студијата и за да се испита како Екстрактот ги обесхрабрува ракот на клеточната пролиферација. http://www.cancerdefeated.com/this-bitter-fruit-is-having-sweet-success-against-cancer/230

Дали знаете дека Карела Комплексот содржи и Магнезиум, Бакар, Цинк, Железо, Никел, Кобалт и Манган ?

= Дали знаете дека несоодветен внес на Магнезиум доведува до мускулни грчеви и се поврзува со кардиоваскуларните болести, дијабетесот, високиот крвен притисок, анксиозноста и остеопорозата ?

= Дали знаете дека Бакарот е битен за колагенот и сврзните ткива, Манганот ја потпомага мозочната функција, помага во несоздавање на угрушоци во крвта, Никелот како микроелемент помага во апсорпцијата на железото, Железото е важно за одличната вредност на хемоглобинот во крвта, Цинкот е важен за Имунитетот на организмот, а Кобалтот го помага процесот на апсорпција на витамин B12 и го помага нервниот систем ?

Што Пишуваат Медиумите за Карелата:

Лековити својства на горчливата диња

Brif.Mk

Нова студија покажала дека сокот од горчлива диња, познато овошје во Азија и Африка значително го намалува растот на канцерогеното ткиво бидејќи го нарушува метаболизмот на гликоза во клетките од ракот, со што буквално ги изгладнува неговите клетки без шеќерот кој е основното гориво без кое не можат да преживеат.
Иако растението е познато по својата лековитост, повеќето здравствени бенефити (антивирусно дејство, антиоксидант, лек против дијабетес, антикарценогено својство), дури неодамна стана актуелни во западната медицина.Оваа билка под латински назив Momordica charantia е посебно позната во Јапонија, поточно во Окинава, каде жителите се познати по својата долговечност.Во последниве четири години интензивно се истражува ефектот на ова растение врз ракот.

Ефектот се забележува кај рак на дојка, простата, дебело црево, црн дроб, желудник, леукемија и др.

Најновата студија покажала дека сокот од горчлива диња дејствува цитоксично и на карциномот на панкреасот.

Сокот предизвикува програмирана клеточна смрт на канцерогените клетки (апоптоза) и што е уште поважно активира АМРК што е знак дека го онеспособува метаболизмот внатре во канцерогената клетка која потоа станува неспособна да се исхранува што резултира со нејзина смрт.

Daily.Mk

Карелата е од семејството на Кукурбитакeае (Cucurbitaceae), билка која расте во тропски и суптропски подрачја на средна и јужна Америка, Африка и Азија. Се одгледува како храна и лек. Билката расте како лоза долги расцепани листови и жолти цветови. Плодото изгледа како брадавеста тиквица со издолжен облик во налик на краставица. Младиот плод е зелен односно се претвора во портокалово – жолт кога е зрел. Зрелиот плод пука и се раствора на три дела и испушта бројни црвени семки .

Сите делови на билката се горки и се јадат, листот плодот и семето. Незрелите плодови се добар извор на витамин Ц калиум и фосфор. Во кулинарството може да се припрема и сервира со компири, зготвена, печена и пржена. Сушените листови се користат за чај. содржи гликопротеин лактин, кој по својата функција е сличен на инсулинот и ја намалува концентрацијата на гликоза во крвта. Екстрактото од билката ги зголемува имунолошките функции на келиите кај луѓето кои боледуваат од рак и ХИВ инфекции ( го зголемува имунитетот со тоа што доведува до …

Не заборавете дека Карела Комплексот содржи и Екстракт од бел трн ( Силимарин )

Главна активна компонента на белиот трн е силимарин, којшто заедно со силибин и останатите компоненти од овој дел на билката придонесуваат за голем број на здравствени придобивки на човековиот организам, пред се на црниот дроб. Оваа билка е корисна за одржувањето на физиолошко прочистувачките функции. Придонесува за заштита и прочистување на црниот дроб, помага во одржување на неговата нормална функција и го стимулира варењето на храната.

АКЦИЈА 2 + 1 ШИШЕНЦЕ ГРАТИС, КАРЕЛА КОМПЛЕКС ( Карела + Силимарин )